Graczy online: 8 0Adres IP: sky-land.pl
Regulamin Sprzedaży Usług
§ 1 Definicje
- 1. Sprzedawca - osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą pod firmą APS Andrzej Pałyga, wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG) prowadzonej przez ministra właściwego ds. gospodarki, NIP 9451489315, REGON 351155222.
- 2. Klient - każdy podmiot dokonujący zakupów za pośrednictwem Sklepu.
- 3. Konto Klienta - oznacza konto Klienta założone na serwerze w grze MINECRAFT dostępnym pod domeną sky-land.pl.
- 4. Serwer - oznacza serwery komputerowe prowadzone przez Sprzedawcę, za pośrednictwem których Klienci mogą korzystać z gry MINECRAFT, działające pod domeną sky-land.pl.
- 5. Nick - oznacza unikalną nazwę identyfikującą Konto Klienta w ramach Serwera.
- 6. Wirtualny Przedmiot - oznacza cyfrowy przedmiot w grze MINECRAFT na Serwerze.
- 7. Regulamin – oznacza niniejszy regulamin sprzedaży Usług.
- 8. Cennik - oznacza zestawienie cen Usług dla numerów telefonów za pośrednictwem których można skorzystać z Usług, dostępne pod adresem https://sky-land.pl/shop.php.
- 9. Strona Internetowa - oznacza strony internetowe prowadzone przez Sprzedawcę, działające w domenie sky-land.pl
- 10. Treść cyfrowa - oznacza dane wytwarzane i dostarczane w postaci cyfrowej.
- 11. Usługa - oznacza usługę świadczoną przez Sprzedawcę za pośrednictwem Serwera, do skorzystania z której konieczne jest posiadanie przez Klienta gry MINECRAFT.
- 12. Płatność PaySafeCard - płatność dokonana za pośrednictwem platformy PaySafeCard.
§ 2 Usługi
- 1. Klient, chcąc skorzystać z Usług musi być osobą pełnoletnią posiadającą pełną zdolność do czynności prawnych.
- 2. Sprzedawca świadczy na rzecz Klientów posiadających Konto Klienta Usługę Doładowanie Konta Klienta.
- 3. Usługa Doładowanie Konta Klienta polega na aktywacji na rzecz Klienta wybranej przez niego funkcji gry MINECRAFT w ramach Konta Klienta.
- 4. Celem skorzystania z Usługi, Klient powinien posiadać Konto Klienta, aktywny numer telefonu komórkowego z możliwością wysyłki wiadomości SMS o podwyższonej opłacie (Premium SMS). Do jednorazowego skorzystania z Usługi wymagane jest wysłanie jednej wiadomości SMS na wybrany przez Klienta numer telefonu spośród numerów wskazanych w Cenniku, dokonania jednego przelewu lub płatności PaySafeCard, co wiążę się z poniesieniem jednorazowej opłaty, której wysokość wskazana jest każdorazowo obok dane uslugi.
- 5. Użytkownik, korzystając z Usługi, wysyła wiadomość SMS na jeden z następujących numerów:
-
- a) 7455, gdzie koszt wysłania wiadomości wynosi 4.92zł z VAT,
- b) 7636, gdzie koszt wysłania wiadomości wynosi 7.38zł z VAT,
- c) 7936, gdzie koszt wysłania wiadomości wynosi 11.07zł z VAT,
- d) 91455, gdzie koszt wysłania wiadomości wynosi 17.22zł z VAT.
- 6. Klient jest odpowiedzialny za poprawność treści, które przesyła w wiadomościach SMS celem skorzystania z Usług.
§ 3 Płatność i realizacja zamówień
- 1. Informacje zawarte na Stronie Internetowej stanowią ofertę Sprzedawcy zawarcia Umowy sprzedaży Usługi.
- 2. Klient może przyjąć ofertę Sprzedawcy przez 7 (siedem) dni w tygodniu i 24 (dwadzieścia cztery) godziny wysyłając wiadomość SMS o określonej treści na wskazany przez Sprzedawcę numer telefonu lub dokonując Płatności PaySafeCard bądź dokonując przelewu za pośrednictwem operatora szybkich płatności RushPay.pl. Przy każdej Usłudze prezentowanej na Stronie Internetowej zamieszczone są numery telefonu, pod który Klient wysyła wiadomość SMS w celu zakupu Usługi oraz określona jest treść tej wiadomości, którą Klient zobowiązany jest wysłać aby skutecznie przyjąć ofertę Sprzedawcy. Informacje te zawarte są również w Cenniku.
- 3. Ceny na Stronie Internetowej zamieszczone przy danej Usłudze stanowią ceny brutto (z podatkiem VAT) i określone są w złotych polskich.
- 4. Usługi SMS obsługuje Payments Solution sp. z o.o z siedzibą w Krasnosielcu, przy ul. Słoneczna 4 (NIP: 7571485069, REGON: 369120445, KRS: 0000711723). Po przyjęciu oferty przez Klienta operator wysyła do Klienta zwrotną wiadomość SMS z kodem zwrotnym, który pozwala na aktywację wybranej Usługi.
- 5. Zamówione Usługi aktywowane są przez Sprzedawcę niezwłocznie na Koncie Klienta po przyjęciu przez Klienta oferty Sprzedawcy.
§4 Odstąpienie od umowy
- 1. Klient może odstąpić od Umowy sprzedaży bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie 14 (czternaście) dni od dnia dostawy. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.
- 2. Prawo odstąpienia od Umowy sprzedaży nie przysługuje Klientowi będącemu Konsumentem w odniesieniu do umów o dostarczanie Treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgoda Konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
- 3. Prawo odstąpienia od Umowy sprzedaży nie przysługuje Klientowi będącemu Konsumentem w odniesieniu do umów o świadczenie usług, jeżeli Sprzedawca wykonał w pełni usługę za wyraźna zgoda Klienta będącego Konsumentem.
§5 Reklamacje
- 1. Klient może zgłosić Sprzedawcy reklamację w związku z realizacją Umowy sprzedaży. Reklamacja może być złożona w formie elektronicznej i przesłana na adres elektroniczny Sprzedawcy. W zgłoszeniu reklamacyjnym Klient winien zawrzeć swój Nick, dokładną datę zdarzenia oraz opis zaistniałego problemu. Sprzedawca niezwłocznie, lecz nie później niż w terminie 14 (czternaście) dni rozpatruje reklamacje i udziela odpowiedzi na adres poczty elektronicznej Klienta, podany w zgłoszeniu reklamacji.
§6 Postanowienia końcowe
- 1. Administratorem danych osobowych Klientów uzyskanych przez Sprzedawcę w ramach zawieranej Umowy sprzedaży lub innych okoliczności określonych w Regulaminie, jest Sprzedawca.
- 2. Dane osobowe przetwarzane będą przez Sprzedawcę wyłącznie w celu realizacji zamówień przez Sprzedawcę oraz innych celach określonych w Regulaminie (art. 23 ust. 1 pkt 3 ustawy o ochronie danych osobowych), przy czym Klientowi, przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.
- 3. Każdej osobie przysługuje prawo do kontroli przetwarzania danych, które jej dotyczą, zawartych w zbiorach danych, a zwłaszcza prawo do wniesienia, w przypadkach wymienionych w art. 23 ust. 1 pkt 4 i 5 ustawy o ochronie danych osobowych, pisemnego, umotywowanego żądania zaprzestania przetwarzania jej danych ze względu na jej szczególną sytuację.
- 4. Sprzedawca nie przekazuje, nie sprzedaje i nie użycza zgromadzonych danych osobowych Klientów innym osobom lub instytucjom, chyba że dzieje się to za wyraźną zgodą lub na życzenie Klienta, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa lub też na wniosek sądu, prokuratury, policji lub innego uprawnionego organu, w przypadku naruszenia przez Klientów przepisów prawa.
- 5. Wyłącznym źródłem zobowiązań Sprzedawcy jest niniejszy Regulamin oraz bezwzględnie obowiązujące przepisy prawa.
- 6. W przypadku powstania sporu na gruncie zawartej Umowy sprzedaży, strony będą dążyły do rozwiązania sprawy polubownie. Prawem właściwym dla rozstrzygania wszelkich sporów powstałych na gruncie niniejszego Regulaminu jest prawo polskie.
- 7. Serwer nie jest powiązany z firmą Mojang AB.
- 8. Każdy Klient może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. W tym zakresie możliwe jest skorzystanie przez Klienta z mediacji. Listy stałych mediatorów oraz istniejących ośrodków mediacyjnych przekazywane są i udostępniane przez Prezesów właściwych Sądów Okręgowych.
- 9. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian Regulaminu z ważnych przyczyn to jest: zmiany przepisów prawa, zmiany sposobów płatności i oferowanych Usług - w zakresie, w jakim te zmiany wpływają na realizację postanowień niniejszego Regulaminu. O każdej zmianie Sprzedawca poinformuje Klienta z co najmniej 7 dniowym wyprzedzeniem.
- 10. Regulamin wchodzi w życie z dniem 10-05-2019 r.